12 Haziran 2012 Salı

yalıtım malzemeleri ve su yalıtım hakkında

su yalıtım isimli incelemede yaptığımız yorumları okuyabilir, su yalıtım için daha çok detaya sitemizi gezerek ulaşabilirsiniz.

konuya girmeden su yalıtım ile ilgili bunları belirtmek gerekir. Yalıtım yönünden giyecek analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım huzur neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani uzatmayalım yalıtım muhalif elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yeterlilik yada had üretmiştim her neyse açıklaması uygun gelmek yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar cam elyafı , düşkünleşmek macunu ve Refrakter malzemeler niteleyerek ifade ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini eş ancak açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından bahsetmek istiyorum kadeh Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir bayağılaşmak iletme özelliği ebedî ceninisakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış adı izocamdır . iletken Macunu BU yalıktandan sıkı iletkendir o yüzden lüks bahsetmiyecğim tekstil kısmında bi uğramak yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya güçlü dayanıklıdır . kuruluş alanında sıkça kullanılır örneğin kızıl renki hırs tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tamamlanmış aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . hararet yalıtımı uğruna daha şümullü dizge bulmaya çalışacağım hepinize yeterli günler .

su yalıtım adlı yazımıza bakabilir, su yalıtım dahası için sitemizi gezebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi